Return Policy - Πολιτική επιστροφών
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών;
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μέσα σε 10 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του.
Δε γίνονται αλλαγές στα εσώρουχα, προϊόντα ομορφιάς και τα μαγιό, για λόγους υγιεινής.
Αντικατάσταση
Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσουμε το προϊόν που θα θέλατε να επιστρέψετε, είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό (ίδιος κωδικός, με δυνατότητα αλλαγής μεγέθους ή χρώματος), είτε σας έχει αποσταλεί λάθος κωδικός, είτε το μέγεθος δεν είναι το κατάλληλο για εσάς.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, προτείνουμε, να μας ενημερώσετε για την επιθυμία αντικατάστασης του προϊόντος, εντός 24 ωρών από την ημερομηνία παραλαβής του. Η αλλαγή του προϊόντος γίνεται χέρι με χέρι κατά την παραλαβή του νέου δέματος. Σε περίοδο εκπτώσεων οι αλλαγές που αφορούν σε αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα γίνονται στην τιμή που αγόρασε ο πελάτης το προϊόν, όπως αναγράφετε στην απόδειξη.
Επιστροφή χρημάτων
Δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.
Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής ενός προϊόντος;
Από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος (αναγράφεται στην απόδειξη σας) έχετε στη διάθεση σας 10 ημέρες για να αποφασίσετε αν θα το επιστρέψετε. Είτε σε περίπτωση επιστροφής ολόκληρης της παραγγελίας ή ενός μέρους αυτής, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας το συντομότερο δυνατό για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας.
Κατά την παραλαβή του καινούριου προϊόντος, εσείς δίνετε στο κούριερ το προϊόν αλλαγής καθώς και τη χρηματική διαφορά εάν προκύπτει. Σε περίπτωση αλλαγής με ισόποσο προϊόν, χρεώνεστε μόνο τα έξοδα αποστολής. (Εξαιρείται η περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος που τα έξοδα αποστολής δε σας επιβαρύνουν).
Σας επισημαίνουμε ότι όταν μας επιστρέφετε ένα προϊόν πρέπει να γνωρίζουμε τον αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος, καθώς και την επιθυμία σας για αντικατάσταση, αποζημίωση-επιστροφή χρημάτων ή πίστωση, ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε το αίτημα σας το συντομότερο δυνατόν και με ακρίβεια.
Σημείωση: όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους ποιοτικά κατάσταση και με τα καρτελάκια πάνω σε αυτά. Σε περίπτωση που στον ποιοτικό μας έλεγχο διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν μη αναμενόμενο, η εξυπηρέτηση πελατών θα έρθει σε επικοινωνία μαζί σας για τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί.